tisdag, december 16, 2008

Vilken dag

Puh, vilken dag jag har haft. Tvingade mig upp tidigt - 8.30 - för att vara mig själv en ledig dag. Gick och tränade. Efter det började stressen: köpte S julklapp, vaccinerade mig, ut till Väla (uppskattad tid: 1 h verklig tid: 3 h) för ärende, mathandling och sen julgransinköp. När jag kom hem bakade jag kakor. Har också hunnit med att tvätta och och slå in några julklappar nu på kvällen. Nu måste jag hoppa i säng för annars är jag supertrött imorgon.
En annan sak som vi helt missade idag är jordskalvet. Hade det inte varit för att vi kände ett i Grekland för 2 år sedan så hade vi bägge blivit irriterade eftersom det är något som man aldrig trodde man skulle uppleva och nu sov vi igenom hela.

Molly fick ett nytt klätterträd i dag för det andra var så rangligt. Det saknade ju en skruv när vi fick det av några bekanta och sen har det bara gått utför. Det nya älskade hon i alla fall och hoppade upp i det direkt. Sötast.
Julkorten pysslade jag ihop häromdagen men hann inte få iväg dem idag. Orkade inte med något större där utan det fick bli en enkel variant.

Inga kommentarer: