tisdag, december 09, 2008

Hemmadag

Har avnjutit en kopp hemmagjord chailatte nu på förmiddagen. Man kan köpa en burk med chaite på Espresso House och sen blanda själv hemma. Hur bra som helst eftersom det blir dyrt om man skulle köpa en latte var och varannan dag.

Nu ska jag städa lite tänkte jag och få upp julpyntet. Känner mig tämligen stressad. Dagarna bara försvinner och jag hinner inget alls här hemma. Har nu skrivit ner vilka dagar jag ska baka, köpa julkort och sista klapparna. Vi måste köpa julgran och helst hade jag velat hinna med en tur till Tivoli i Köpenhamn eftersom jag inte varit på deras julmarknad på flera år.

På den lilla luftfräscharen står det "I dreamed my whole house was clean....", från Cosas.

(Källa:Eget collage med bilder från Cosas och Google)

Inga kommentarer: