måndag, januari 12, 2009

Bilbesiktning och annat smått


Orkade inte vara vaken i natt då Kanal9 sände Golden globe. Men har nu precis tittat igenom bilderna på VR och Drew Berrymore, som vanligtvis inte är en favorit, är helt klart en 10-poängare. Gud vad vacker hon här! Klänningen, håret, allt - perfektion. Nästan så jag får lust att klippa av mitt hår i en page sådär lagom Marilyn-inspirerat.

Idag har vi besiktat bilen. Första gången för både mig och S så lite nervöst var det allt. Men den gick igenom helt utan anmärkningar. Puh.
Efter det åkte vi till Ikea och handlade lite smått så som fönsterlampor, en matta och dylikt.

Idag har vi också städat ut julen helt. Granen åkte ut och det är den jag "sörjer" mest. Tycker det är mysigt med en gran. Det är också tomt i fönsterna utan ljusstakar, därav besöket på Ikea. Inte för att jag inte hittar nya saker, just nu har jag siktet inställt på en söt liten byrå som reas ut i en butik som stänger, skynda fynda med andra ord.


(Källa: Veckorevyn)

Inga kommentarer: