torsdag, januari 08, 2009

Tre lata dagar


Har varit ledig nu i tre dagar och det är så skönt eftersom jag nästan aldrig är ledig tre dagar i rad. Känner mig utvilad + att man hunnit med en del saker.

Idag har jag fått massage. S gav mig bl.a. ett presentkort i julklapp på massage så den har jag avnjutit idag. Ska bli bättre på det, hade nassa muskelknutar.
I förrgår planerade jag för cocktailfesten med C. Nu har vi bestämt tid, plats, vilka att bjuda och maten. Ser verkligen fram emot den. Efter det gick vi ut och åt på Utposten, lyx en vanlig vardag.

Rean hade jag lagt ner - trodde jag. Innan massagen idag gjorde jag några ärende. Gick inom Spirit och MQ på vägen. Trodde inte jag skulle hitta något men på MQ hittade jag sjalen jag tittat på förut och denna svarta klänning. Nu var det 50 % på bägge så jag slog till. Det får nog bli min klänning till festen, bara att piffa upp lite med accessoarer. Hade tänkt beställa den här (i rött) och den här men inte längre.
Spirit hade mina Tigerpumps på rea som jag spanat på tidigare. Tror det blir ett par sådana också. Åh, härliga rea som är konstig i år, massa kläder kvar i butikerna och det verkar som mer men det är väl för att ingen har råd.

Inga kommentarer: