onsdag, januari 21, 2009

Rent hus


Någon gång ska jag börja prenumerera på en inredningstidning som Lantliv eller Sköna hem. Tror att någon av dem skulle passa mig. Att däremot köpa lösnummer är en vardagslyx jag sällan unnar mig. När jag funderar på att göra det slutar det alltid med att jag tänker "jag prenumererar ju på Cosmo och så har jag i stort sätt alltid en bok som väntar på att läsas".

Idag blev det tyvärr ingen skidåkning utan vi tar det istället i februari. Nej, istället har vi handlat, städat och tvättat bilen. Fy vad dyrt det är med biltvätt, ska nog passa på att tvätta den när jag ändå är hemma och hälsar på föräldrarna. Fast först när det blir lite varmare.
Vi gick också ner till den affär som skulle stänga och där de har min byrå jag tittat på. Till min förtvivlan var den såld. Nu var det 70 % på allt i butiken (från 50%) så det är väl förståeligt. Sorg. Vad ska jag nu önska mig?


(Källa: Tidningskungen)

Inga kommentarer: