lördag, januari 10, 2009

Underbar lördag


Idag har det varit en sådan där härlig dag. Inget stress eller måsten utan bara gjort saker som jag velat.
Anna och jag har tillbringat nästan hela dagen tillsammans. Först en sväng på stan för att avsluta den på en thairestaurang med middag. Våra egentliga planer idag var att bara träffas för en bio nu ikväll så vi tänkte att det kunde vi väl göra när vi ändå var ute.

Det blev Changeling med Angelina Jolie. Jag tycker hon är fantastisk när hon får en tung roll som den här och bevisar att hon är mer än bara en kropp. Dock en smula klen (i vissa scener) i gestaltningen av en så stark kvinna som Christine Collins måste har varit. Filmen är baserad på en sann händelse och jag älskar det. Det ger mer kraft bakom historien och man blir mer tagen av filmen. Definitivt värd att se.

Gick såklart inom Spirit idag och köpte min skor. Så nu står de här, min födelsedagspresent till mig själv.

Inga kommentarer: