lördag, januari 03, 2009

Festplanering


Året har bara börjat men jag har redan planerat in en del saker. En av dem är min födelsedagsfest. Jag fyller 25 - om ca en månad! När jag var en sådär 11-12 år tänkte jag att jag skulle vara gift vid 25. Det ser dock inte ut att bli riktigt som jag tänkt det den gången.

Istället har jag tänkt att fira den stora dagen med ett cocktailparty. Nu till det stora "problemet", vad ska jag då ha på mig?
Hade tänkt ge mig själv en designerväska men så här i reatider har jag surfat runt på lite olika webshopar med designerplagg och funderat på en klänning istället.
Då den ursprungliga tanken var att ha väskan tillsammans med en mindre dyr klänning eftersom den är tidlös och kommer att hålla i flera år. Men nu har jag hittat en del klänningar till ett överkomligt pris.
Det hade ju dock varit fantastiskt att bära en dröm från Oscar de la Renta, Lanvin, Christian Lacroix eller Luella men jag behöver inte ens tänka tanken då det är en omöjlighet för en vanlig dödlig som jag.

Jaja, jag kommer att hinna ändra mig hundra gånger innan det är dags men drömma och fantisera är ju så roligt längs vägen.


(Källa: Bilder Matches)

Inga kommentarer: