fredag, juni 13, 2008

Blandat


Jag skulle verkligen inte kunna leva utan internet. Så gott som varje dag fösvinner timmar medans jag sitter framför datorn och bara surfar runt på olika sidor. "Jag ska bara kolla här" slutar med att länkas vidare från sida till sida. Här är i alla fall ett litet ihopplock över saker jag gärna klickar hem.

* Söt magnettavla med katter på från Inreda. Franska märket Derriere la Porte gör även fina plåtburkar.
* Vackert lila glas. Hade varit perfekta till min midsommardukning som ska gå i lila.
* Muffinsburk från Designista. Man bara måste älska dem.
* Isabella Smith har startat sin rea. Skylten ingår inte i rean men vill ha den ändå.
* Familjesmycken gör annorlunda och personliga smycken. Jag vill gärna ha en 1:a med ett svart hjärta från Darling numbers.
* Retroburkarna tilltalar mig väldigt mycket. Dessa från Favoritsaker som tyvärr är slutsålda för tillfället, kommer igen i slutet av Juni.
* Stor brun tekopp med ros från inreda. Jag vill ha en fin kopp som jag alltid kan dricker te ur. Denna skulle kunna vara the one.


(Källa: Eget collage med bilder från ovanstående länkar)

Inga kommentarer: