lördag, juni 14, 2008

Inte mycket

Veckan har gått snabbt och långsamt om vartannat. Har bl.a. tagit en förvälfika med A som börjat ett nytt jobb samt shoppat på MQrean med S - och endast till honom. Nu har jag en arbetsdag kvar sen är det två veckors efterlängtad semester, hoppas nu bara vädret blir bättre. Det behöver ju inte vara 25 grader och sol varje dag, bara det inte regnar är allt jag begär.



Nu är det bestämt att vi ska fira midsommar hos oss med vänner. Vilket gav mig en ursäkt för lite shopping. Har länge kikat på assietter att ha under tallrikarna istället för vanliga underlägg. Nu tog jag chansen att köpa på mig fyra stycken lila som jag ska duka med på midsommar tillsammans med lila servetter och lila ljus. Ska ut till Ikea nästa vecka för att handla in lite smått till den stora dagen.

Inga kommentarer: