måndag, juni 16, 2008

Semesterdag 1

Så var semestern igång. Inget vidare väder tyvärr, har till och med åskat här idag. Gör ingenting eftersom vi inte planerat något idag utan har bara tagit det lugnt. Åh så skönt det har varit.
En liten orosmoln har dock varit att vi fick ett samtal från resebyrån om att Sterling ställt in vårt flyg till London men inte det hem. Hon skulle höra med oss om vi kunde tänka oss att åka med Sas istället eller ta ett flyg på kvällen. Vad som helst säger jag bara vi kommer iväg. Hon skulle höra av sig igen så fortsättning följer...


På tal om tekoppar här om dagen så fann jag en ljuvlig tekopp i Leva & bo. Man hittar den hos countrybymail och den är tillverkad av keramik i fransk stil. Verkligen fin men vit, tyvärr. Vill nog inte ha en vit eftersom den blir så missfärgad av teet men man ska aldrig säga aldrig.
Jag har varit inne på sidan en gång förut men tyckte inte där var något av intresse då men nu hittade jag en del. Allra helst vill jag ha schablonen med den franska dikten på. Vacker att ha på väggen ovanför huvudänden på sängen. Iden läggs på lager till nästa lägenhet där det ska skapas hemtrevnad.


(Källa: Eget collage med bilder från Countrybymail)

Inga kommentarer: