tisdag, juni 17, 2008

Glädjebesked


Får erkänna att jag har varit lite orolig över att vi inte skulle komma iväg nu när flyget var inställt. Det hade varit en mardröm eftersom jag har tjatat om den här resan i 2-3 år och hade vi nu inte kommit iväg när det var bokat hade jag blivit så besviken. Men idag ringde hon och berättade att vi nu är inbokade på SAS morgonflyg. Så nu flyger vi samma tid som planerat.

Idag har vi varit på Ikea. Skulle ju köpa lite nödvändigheter till fredag. Här är ett litet axplock av vad vi fick med hem. Imorgon ska jag köpa det sista som inte fanns på Ikea hos Åhlens istället. Är nyfiken på om skålen med lock fungerar. Den ska stänga inne värmen så maten hålls varm längre, så vi får väl se. Annars tycker jag väldigt mycket om vasen med den vita blomrankan på och så klart mina favoritglas som jag äntligen tyckte jag hade en ursäkt för att köpa. Med hem kom också en badrumsmatta och en filt bland annat.

På mig idag hade jag ett så skönt linne från Gina som jag helt glömt bort. Köpte det för några månader sen för ca 30 kr på rea. Antar att jag har för mycket kläder - eller för lite garderob beroende på hur man ser det. Hade gärna suttit i den garderoben som var uppbyggd på Ikea, med sminkbord och allt, här hemma också.

Inga kommentarer: