söndag, juni 08, 2008

Student

Det är en vecka sen jag skrev och jag skäms lite. Men till mitt försvar så har det varit en vecka med mycket att göra.


I torsdags tog systern studenten. Grattis syster! Soligt och skönt var det och en trevlig kväll blev det med släkten och vänner. Tyvärr stressigt att bara vara hemma i 24 h pga jobbet men bättre än inget, får vara hemma längre nästa gång.

S däremot har det inte så bra. Han har nackspärr och var hos kiropraktorn i onsdags. Bättre nu men har fortfarande känningar.


Idag har vi sovit bort stör del av dagen för att Molly väckt oss mycket i natt. Jag blir sjukt trött när jag inte får sova i ett sträck. Vi köpte grillad kyckling, baguette samt gjorde såser och en fruktsallad till kvällsmat och efteråt gick vi ner till havet. Det är det bästa med Helsingborg, närheten till stranden.

Inga kommentarer: