torsdag, juni 19, 2008

Ärenden i det oändliga

Puh, vilken dag. Har sprungit ärenden i 3 ½ timme. Men nu har jag allt till imorgon. Fattas bara att handla den sista maten och jordgubbarna imorgonbitti, Ica senast kl 8.30.
Köpte den här bordslampan i tisdags men det saknades en del. Ut till Väla idag för att hämta den men fick med mig fel hem. Istället för en plastbit till en bordslampa fick jag plastskärmen till en golvlampa. Massor av plast men jag lyckades klippa till en bit som passade så nu står den på plats. Har inte riktigt kommit underfund med om jag tycker om den eller inte egentligen... Kom värsta skuren också när jag steg av bussen så jag shoppade ett fint paraply i alla hast. 79 kr på H&M och jag blir glad av det.
Igår hämtade jag mitt paket från ASOS. Hade beställt två halsband och två skärp. Halsbanden har jag kikat på länge och nu fanns båda inne samtidigt.

Inga kommentarer: